Nerdrogad loo.

Mamma fick för sig att hacka lök och vitlök igår med mig hemma, de slutade med att jag nu sitter med svullna läppar efter 2 doser medicin och en tuff natt. Oh well, det är vad det är. Slapp iaf sjukan. Pappa fixade mina mediciner imorse så nu har jag så jag klarar mig ett tag. Nästa gång jag måste till sjukhuset för de är i Mars så jag har allt till resan i april ;) 

Blev iaf hemma från skolan idag. Så efter frukosten blev de medicinering och så somnade jag om direkt och gick upp igen kl 1. Sen dess har jag ätit och kollat tv. Händelserik dag, verkligen...

Nu ska jag sova lite till sen blir de bubbelbad och mörk choklad!

Kommentarer
Postat av: Samira

är du allergisk mot lök? :o

2011-01-18 @ 23:19:01
URL: http://mysterybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0