Mina älsklingar <3

Tänkte berätta om mina 2 älsklingar på restaurangen (Ja, den ena kör jag baren med också)



Mille, min Mille. Nu har vi jobbat tillsammans i 7,5 månad och utan dig är de inte lika kul. Trots våra små-tjaffs så är du den personen jag skulle sakna mest. Så omtänksam och ger alltid så bra massager ;)
Efter sommaren tillsammans och allt som hände då så känns det som att det är en vänskap som växt fram.
P.S Tjejer: Han är singel, snygg, har egen lägenhet, ett jobb som bartender och DJ. ;)


Pillan, min fruga, vad skulle jag göra utan dig? Du lär mig så mycket om branschen och om livet. Alltid lika skönt att komma till jobbet och få höra "Hej älskling" från dig. 

Utan er skulle mina dagar vara så mycket tråkigare. Ni betyder massor <3

Kommentarer
Postat av: lórien

vad fint du skrivit om dina kollegor! :-)

2011-01-11 @ 19:24:11
URL: http://niightfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0