I miss you guys!

Okej, jag har faktiskt saknat er i helgen!
Men jag har haft en underbar helg, som alltid när jag jobbar. 

Fredag började med att jag vaknade upp i väsby och hade prison break maraton. Sen jobb från kl 17 till 23 på restaurangen, vid 23 kom chefen och körde mig till nattklubben. Slutade 3 och då blev det hem till sängen. 

Lördag började tidigt med ett ryck. Kl 11 kom jag på att jag behövde skicka ut ett jobbmail innan jag 2 min senare behövde springa till bussen. Hann med att shoppa lite på body shops rea innan jag behövde röra mig mot det nya jobbet! En restaurang som öppnade i fredags. Körde på med mina kollegor från restaurangen som nu börjat på nya stället. Riktigt trevlig dag, moster med vänner kom och åt och så va resten av kvällen fylld med roligheter och sköna gäster. Fick massa beröm av några sällskap. Man blir så glad då, :') Fick åka bil till nattklubben där jag stötte på mina andra kollegor (Fan va många jag har!) och fick lift till väsby. Sov där till söndag och åkte sen direkt till jobbet. 

Men nu är de tillbaka till verkligeheten och skola. Kaffe på det här? JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0