Helgen

Torsdag
Jag jobbade på ett PM med en massa gäster, superkul. Men man va lagom mör efter! Öppnade massa skumpa och fick hälla upp. Nu kan man öppna flaskor utan att de smäller :D

Fredag
Lunchade med mamma innan jag åkte till söder och jobbade. Fullt ös från 18-01! Åkte sen till nattklubben och satte mig och åt. Sen ut till Nacka för bortamatch (Busunge!)

Lördag
Blev släppt på söder så jag traskade till jobbet där för frukost, sen till moster för att fixa mig så jobb i vasastan.Sen blev de en afterwork på de innan jag åkte hem innan kl 3, det har hänt typ 1 gång tidigare. 

Söndag
Lugn dag på jobbet med sköna gäster. En perfekt avslutning på jobbhelgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0