Dag 3 - Mina föräldrar

Jag har, i mina ögon, dom bästa föräldrarna. Dom har aldrig skämt bort mig, men jag har fått det jag har förtjänat.

Mamma är ett maskrosbarn och bodde med sin mamma och syster dom första åren i livet i Sumpan, hon jobbade på Konsum och där träffade hon min pappa.
Pappa bott i Portugal och i Sverige under sin uppväxt med sina föräldrar, syster och bror. Som sagt så träffade han mamma på Konsum där han också jobbade.
Ett halvår efter att dom blev tillsammans (efter några års vänskap) förlovade dom sig.

December 1989 fick dom sitt första barn, min syster. Mamma blev mammaledig och efter ett tag började pappa på polishögskolan, han gick ut 1992 när jag va en bebis.
2000 köpte vi hund och flyttade från Rissne till Åkersberga. Och i vårt hus är alla alltid välkomna, systers vänner har alltid kommit och fikat hemma hos oss. Mina vänner brukar komma och laga middag till mina föräldrar. 

Jag är evigt tacksam till mina föräldrar, dom har gett mig så mycket och alltid ställt upp. Jag älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0