Dag 07 – Min bästa vän

My BFF, min andra hälft, halva jag. Jag kallar henne mycket. Hon betyder allt. 2,5 underbara år har vi haft tillsammans och vi blev bästa vänner vid första ögonkastet. 
Visst har vår vänskap inte varit perfekt, men huvudsaken är att vi vet alltid vart vi har den andra. Jag vet att jag kan ringa och böla i telefonen mitt i natten och hon lyssnar. Det är äkta vänskap. Vi kan umgås utan att göra nåt. Vi kan också göra 1000 saker. 

Förutom att hon är bra vän med mig så är hon en del av min familj. Mamma och pappa ser henne som en extra dotter och hennes familj ser mig som en dotter/syster. 

Jenny Sandegård, du är min bästa vän <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR DIG!!! Du är den sötaste, underbaraste tjejen som finns! :D <3

2011-01-20 @ 17:53:54
URL: http://youjustgottosmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0