Dag 06 – Min dag

Okej, idag va så ointressant så jag tar fredagen istället! 

Vaknade där vid 12 och låg och mös framför prison break tills de va dags att åka till jobbet. 
Började kl 17 och körde på med Micke och Angelica, så vid 21 började jag avsluta allt mitt där nere och sen åt middag vid 22. 
Efter middagen blev de städning av bord och snygga till på jobbet till 23 då min lift kom och hämtade mig och körde mig till dagens andra jobb. Jobb fram till 03, sen skitsnack med mina vakter innan jag åkte hemåt. Träffade lilla Alex på tunnelbanan och fick sällskap till Danderyd :) 
Gled ner i sängen vid halv 5 på lördagmorgonen för att sen gå upp 11 igen :)

Kommentarer
Postat av: nadja

puss snygging! längtar tills torsdag den 3:e ! <3

2011-01-18 @ 23:10:54
URL: http://www.finest.se/nsahlen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0