Weekend

Fredag så jobbade jag till 22, sen fick jag sluta så blev lite vin till middagen sen vidare till nattklubben för att krama en massa på vakterna (och partaja lite).

Igår (Lördag) så väntade en till lugn dag på jobbet med Sibel och Filip. Kul dock, men hoppas på mer att göra nästa helg!! Sen åkte vi till natklubben där de blev drinkar, dans och skratt.
Åkte sen hem till J där han och hans inneboende låg och kollade på film. Mös ner mig mellan dom och somnade snabbt. Vaknade av att J ryckte i mig och sa att vi skulle sova. 

Idag vaknade jag upp av en morgonpigg J, jag låg helt död och svor när han väckte mig. Efter lite morgonmys rörde jag mig hemåt och han iväg för att träna.
Hamnade hos syster där de blev fika och en klippning. Känner mig så korthårig nu :(
Sen hem och sova lite till innan middag med mamma och pappa. 

Nu har ni fått höra om min helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0