Tomt

Det är för tomt här nu. Ingen som ligger och värmer min säng. Ingen som andas mig i nacken. Ingen som jag kan titta på när jag vaknar mitt i natten för att Ingen snarkar.
Det finns Ingen som ligger i min säng och väntar på mig när jag springer runt och har mina små ryck att jag ska göra saker.

Det är för tomt här. Jag vill ha nån som ligger bredvid mig och skrattar åt mina ryck. Någon vars bröst jag kan lägga mitt huvud på och lyssna på dennes andetag.

Det gör ont i mig att det är så tomt. Det ekar. Det är kallt.

Lite filosofi här på kvällen. Nu smsade min björn och jag ska krama sönder honom imorrn. Och innan jobbet ska jag ha en buffeldejt. Så nu känner jag mig inte så ensam längre. Jag har ju mina underbara grabbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0