Tidsfördriv

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Min sovtröja
Vad använder du just nu för skor: Favoriterna är mina mjukisskor

Favoritfärg på kläder: Svart har det blivit

Senaste person som
Sov i din säng:
Jenny
Du pratade med: Pappa
Du delade en drink med: Oj, det kommer jag inte ihåg!
Du gick på bio med: Mamma tror jag.
Du gick på stan med: Natha
Skällde på dig: Mamma I guess

Senaste
Låt du hörde:
Need you now
Film du såg: Vingar av glas
Mat du åt: Knäckemackor med mjukost
Kram: Kommer inte ihåg :P
Puss: Linn pussade mig sist på kinden
Fest: Kommer inte ihåg, haha. Går aldrig på fest
Känslan: Smärta
Ilska: Igår
Resa: Öland för 2 veckor sen

Glädje: Tisdags, tack vare mina underbara jobbarkompisar
Dröm: Inatt tror jag.

Boken du läste: Naturkunskapsboken
Personen du träffade: Pappa
Personen du pratade i telefon med: En person angående jobbsaker
Personen du fick sms av: Rebecca
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig gjort det..
Gången du var utomhus: Igår
Gången du sov: inatt..
Saken du köpte: Choklad på ica

Om dig

Namn: Rebecca Katarina Ulfsdotter Palmquist
Ålder: 18
Längd: 1,75cm
Vikt: 51kg
Civilstatus: Gift med jobbet?
Smeknamn: Becca, Bex, Rebeck, Palmen, Palmquist..
Syskon: Storasyster Mikaela
Sysselsättning: Pluggar till servitris, jobbar som nattklubbsansvarig, bartender och servitris
Bra egenskaper: Folk säger att jag är väldigt glad och snäll
Dåliga egenskaper: Lat
Hårfärg: brunett
Ögonfärg: b
Skostorlek: 40


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0