Sommar

Kom idag och tänka på hur mycket jag saknar sommaren! Mitt sista sommarlov va det bästa jag någonsin har haft!
Det började med 3 veckor av konstant jobb, långpannor och för lite sömn kombinerat med värme och mycket på jobbet va nåt som fick mig att bli ännu mer kär i restaurangbranschen än vad jag redan var. 

Dock var en semester på Gotland nödvändigt efter så mycket stress. 3 dagar där nere med mamma och pappa va så underbart! Bara sitta i solen och njuta av god mat och god öl! När jag va där blev det även ett besök på Gotlandsbryggeri för att påbörja mitt projektarbete!

När jag kom tillbaka till Stockholm fortsatte jobbandet och jag levde livet. Jag tjänade mina egna pengar och kunde göra vad jag ville.
I Augusti blev jag nattklubbsansvarig på "min" nattklubb och jag kunde inte vara lyckligare. 

Nu sitter jag här och längtar tillbaka, tillbaka till en sommar då jag fick göra det jag älskade. Jag längtar nu bara mer till studenten, för efter det så är jag fri! Då kan jag gå tillbaka till att jobba heltid och börja spara pengar så jag kan flytta hemifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0