Me, myself and I!

Du heter: Rebecca Katarina Ulfsdotter Palmquist (Cool huh?)
Smeknamn: Becka, Bex, Palmen, Palmquist, Sötnos.. Listan är lång

Låt som när du är ledsen sörjer till: I need you now

Beroende av: Mat (gärna onyttig), min säng och min familj

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt leende och att jag gör ett bra jobb

Hur imponerar man på dig? Bjuder man på dig själv och är charmig så är jag fast
Brukar du skratta för dig själv? Hoppas du skojar? All the time!

Var bor du? I en källare, mina föräldrar Fritzlar mig!

Trivs du där? Oja!

Hur svarar du i mobilen? Rebecca

Vem ringde du senast? Mamsen

Antal sömntimmar inatt: 8 timmar, dock vaknade jag 100 gånger under natten

Brukar du komma i tid: Ja, eller för tidigt
Hur känner du dig nu: trött, men nöjd!

Vanligaste färg på dina kläder: Black

Vad tycker du om fötter: Hata fötter

Hade du en bra kväll igår: Ja, den va trevlig

Favorit dryck på morgonen: Juice eller vatten
När brukar du oftast gå och lägga dig: Allt mellan 22 och 07

Är du blyg? En hemlis: Ja, det är jag. Men jag fejkar :)
Sysslar du med någon idrott: Jag är professionell soffpotatis

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Bete mig så som killar gör för att se vad grejen är

Är du nöjd med ditt liv: I stort sätt ja, finns alltid småsaker man vill ändra

Är du bortskämd: Lite.
Vad gör du i morgon: Går i skolan, spenderar pengar och sen en hemlis ;)

Vad är det värsta du vet? Svek.

Du samlar på: Kläder

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Bjuda min familj på en härlig resa till USA med shopping

Är du musikalisk? Lika musikalisk som en sten typ.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten! <3

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Biter du på naglarna: Min dåliga ovana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0