Lördagkväll på Öland

Jaha, nån Stockholmsutgång blev det inte! (Vilket ni kanske märker eftersom klockan inte ens är 23 när jag skriver detta). Ingenting är bättre än Stockholm, där är det alltid folk man känner och inte som här, där de är 40+ som är packade och raggar på småtjejer.
Nej, inget negativt nu! Vi hade trevligt :)
Jag och Vic började med att gå runt på gågatan och kolla lite affärer. Jag kom hem med en härlig mysdress (Tröttnat på att handla "utgångs"-kläder?)
Sen smsade våran lärare att han va hungrig så efter mycket om och men och en jakt på restaurang hamnade vi på kinakrogen som vi va på igår. Bra mat och trevligt sällskap tackar man aldrig nej till!
Efter middagen rörde jag och Vic oss mot torget där det blev en cider innan vi träffade på Åre-gänget.
Kroppen är seg, läraren saknade oss (Ja, vi är för goa' för att vara utan ;)) och vi va kalla så det blev hem och på med myskläder och nu sitter vi här i varsin säng med varsin dator.
Tröjan fick vi idag, visar mer vad vi fick imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0