I'm back!!

Sen vi sist sågs har jag jobbat nästan varje dag, klippt mig, färgat håret, lekt mamma åt vuxna män och börjat på praktik! 

Mamma-grejen fick mina vakter på klubben vara med om. En händelserik natt ledde till att "Mamma Rebecca" såg till att alla drack och masserade dom efter stängning. 

Praktiken är grym!! Alla är supersköna och jag lär mig massor. Känner mig så välkomnad där och jag får göra allt som en servitris gör.
Sen att dom har gryyyymma bartenders är ett plus, nästa vecka kanske jag får lära mig lite om drinkar.
Vi är massa praktikanter, men eftersom stället är såpass stort så får vi i servisen alltid nåt att göra :)
Nu ska jag kolla DH och äta svamp med dip. Mumma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0