Trötter

Den där listan... Ja, det går väl sådär för mig. Får sätta mig imorrn eller nåt och skriva en massa inlägg så jag kommer ikapp. Eller så skiter jag i de, bloggar ju trots allt bara när jag vill och om vad jag vill. 

Nyligen hemkommen från julbord i skolan. 13 timmar i skolan, tackar! Jag och katten ska krypa ner i sängen, pimplat lite te med mamma innan för att lugna halsen som har fått tuppjuck. 

Nej, veckans event för klubben är nu upplagt så jag kan gå och lägga mig utan att känna att jag måste fixa nåt så fort jag vaknar! :D
Kisses

Kommentarer
Postat av: Samira

Hehehe de va ju det ja egentligen menade men använde kodord istället ;)))))) fattar inte hur du knäckte kodordet :ooo !!!



Åh! Hatar när sånt händer! När man ska beställa något snyggt man hittat och så knasar datorn :(

Vilken sida kollade du? :)

2010-12-16 @ 01:24:35
URL: http://mysterybox.se
Postat av: Samira

hahah de gör det säkert! :D



Åhh synd :( du kan ju spana in sidan jag fixade mitt skal ifrån.



www.playman.se :) dom har ett ganska brett utbud ^^ kolla runt, ifall sidan inte börjar fungera snart ;D

2010-12-16 @ 21:43:34
URL: http://mysterybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0