Mitt 2010

Jadu (eller, ni) mitt 2010 har varit helt underbart!
Utgångar, jobb och underbara vänner. Kunde inte bli mycket bättre!
Året började med att jag smög in på en nattklubb i stan då jag va för ung. Jag träffade en kille som fick mig att se saker på ett helt annat sätt och jag kommer aldrig glömma våra dagar tillsammans (Tack!)
I Februari började jag min 4-veckorspraktik på Mattias Dahlgren. En månad med massa roligheter! Trist dock att lökallergin gjorde så jag missade sista dagarna.

30 Mars sa jag hej då till att vara barn då jag fyllde de stora 18! Blev 2 dagar i rad på krogen den helgen och där träffade jag bästa Johan som gav mig chansen att börja jobba med nattklubb.
Jag gjorde min första tatuering den 6 April! Älskar den så otroligt mycke! 

I april trodde jag inte livet kunde bli bättre, jag va så sjukt lycklig och kunde inte tänka mig att de skulle bli bättre.
Nu kör vi mer månad för månad då de är nu allt kul hände ;)

I Maj så fick jag ett jobb som jag älskar! Jag började jobba på restaurangen den 18 och sen dess har jag kört på.
Gänget som började va inte stort, men vi blev tajta. Evelina, Emil, Mille och CW.
Jag gjorde min piercing i naveln som jag har längtat efter i många år!

I juni så jobbade jag häcken av mig! 12-14 timmar om dagen, varje dag i 3 veckor.
Juli började med en välbehövlig semester på Gotland, mitt favoritställe! Sen tillbaka till att jobba heltid och lite utgångar fick man in också ;)

Augusti, det va då min dröm blev sann. Jag blev nattklubbsansvarig på min kära nattklubb. Förutom massa jobb och skola blev de en hel del fikor och utgångar.
I september så fortsatte jag på som jag gjorde i Augusti, jobbade, pluggade och festade till 5 på morgonen. Afterwork var mitt favoritord!

Oktober började med en tävling på Öland med Victoria där vi hamnade på en andraplats! Jag och Rebecca gick vilse i stan när vi skulle till barkonsult. Jag blev brunett igen och började jobba som bartender!
På halloween stod jag i korsett och hotpants i baren och hade en av dom bästa kvällarna på jobbet!

November började med att jag åter igen insåg hur fantastika människor jag har omkring mig. Vänner och jobbarkompisar förgyllde mina dagar. Började på en praktik, skadade ryggen och fick lov att byta. Började på min nya praktik vilket va kärlek. Fy fan va kul vi hade, alla dagar tillsammans och alla skratt. Mamma och pappa åkte till varmare breddgrader och lämnade mig ensam med huset

December va fylld av julbord. Va så trött på julmat där att häften vore nog! Bacardi Breezer kom och gjorde magi en kväll på klubben! Personalfest för första gången i mitt liv, och fy vilken rolig kväll det var!
Ett gäng pass i baren och jag vet exakt vad jag vill jobba med nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0