Dag 1 - Om mig

Mitt namn, familj: Rebecca Palmquist heter jag som står för den här lilla bloggen. Jag har en söt och underbar familj som består av mamma, pappa, syster, svåger, 2 hundar och 2 katter.

Studerar och jobbar: Om 6 månader kan jag inte längre säga att jag studerar, men i nuläget går jag sista året på HR-programet med inriktning servis. 
Jag jobbar som servitris på 2 restauranger och som nattklubbsansvarig på en nattklubb i stan. Jag är kär i mina jobb och mina jobbarkompisar, well dom är underbara!

När tar jag studenten? Om en evighet känns det som! 10 Juni 2011 springer jag ut från skolan med världens leende och massa skumpa i kroppen. Tänker ta iaf 2 dagar ledigt innan jag kör på med mitt jobb igen!

Efter gymnasiet: Efter gymnasiet planerar jag att jobba på under sommaren och till hösten blir de en semester och vem vet vart jag bor om 1 år?

Vad annars? Jag är inget modefreak, inget fotofreak eller bra på nåt sånt som alla bloggare verkar vara bra på. Det jag gör bra är att prata och krama mina älsklingar. Jag är rätt charmig också ;)


Lite annat kul och veta: Älskar tatueringar och piercingar trots att de inte syns så mycket på mig. Har en tatuering i nacken och piercing i naveln. Men snart gaddar jag mig igen!

Relationsstatus: Jag är totaly singel, men förlovad så min framtid är ju kirrad. (Förlovningen är en deal med en kollega om att jag ska få bli hans houswife men då måste han först byta jobb)
Punkterna snodde jag från Jojz :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0