A year ago!

För ungefär 1 år sen fyllde jag i en lista. Tänkte göra om den nu så får ni se vad skillnaderna är och om nåt har hänt! :)
Visste ni att (Idag):
Att jag vill - Ta studenten
Att jag lyssnar mest på - Glee
Att jag pratar - gärna
Att jag inte gillar - Folk som inte kan visa sina medmänniskor respekt  
Att jag gillar att - Fika med goda vänner
Att jag alltid kommer att - komma ihåg det här året!
Att sist jag grät var - Igår
Att min mobiltelefon är - mitt allt
Att när jag vaknar på morgonen - Sätter jag på TVn och kollar mobilen innan jag somnar om  
Att innan jag går och lägger mig - Brukar jag äta
Att idag har jag - Fikat x2, ätit sushi och spelat bingolotto
Att jag just nu tänker på - Mycke :)
Att i morgon kväll ska jag - Äta middag med mamma och pappa sen mysa med mamma och hundarna :)
Att i morgon kommer jag - Skita i nyår och äta 4,5 kg godis istället
Att jag hoppas - Att 2011 blir minst lika bra som 2010!
Att jag verkligen vill - Ha vår!
Visste ni att (11/1-10):
Att jag vill - åka till New York
Att jag lyssnar mest på -
Att jag pratar - med döda saker. Tex. när jag kör bil kan jag prata med bilen eller om jag skär i fisk så kan jag prata med den 
Att jag inte gillar - När folk inte svarar på sms eller samtal  
Att jag gillar att - Sjunga falskt 
Att jag alltid kommer att - ställa upp för mina vänner 
Att sist jag grät var - länge sen 
Att min mobiltelefon är - ROSA! :D 
Att när jag vaknar på morgonen - planerar jag hur länge jag kan snooza.  
Att innan jag går och lägger mig - Ligger jag och tänker för mycket 
Att idag har jag - varit i skolan och sovit 
Att jag just nu tänker på - om jag ska skicka sms till babe eller inte
Att i morgon kväll ska jag - träffa Julia? ;)
Att i morgon kommer jag - skriva slutprov i drycker 
Att jag hoppas - att provet går bra och att babe blir min :)  
Att jag verkligen vill - att 2010 är mitt år (Vilket det känns som hittills)

Kommentarer
Postat av: Samira

Måste göras om sooon! ;D <3

2010-12-30 @ 22:48:11
URL: http://mysterybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0